Що таке бонусна программа лояльності Salad?

Бонусна програма мережі ресторанів SALAD – це програма лояльності, яку ми створили для відвідувачів закладів мережі: піцерій “Маріо”, суші-барів “Черепаха”, BBQ пабу “Плезентвіль” та Casual Cafe “Мандри”. Карта SALAD – накопичувальна. Кожен раз, коли Ви відвідуєте якийсь із закладів і оплачуєте рахунок (за винятком оплати замовлення бонусами повністю), Вам нараховуються бонуси (віртуальні гроші), якими Ви можете оплатити нові замовлення.

Як мені отримати бонусну карту SALAD?

 

 

  1. Заповни анкету в одному з ресторанів мережі Salad.
  2. Після заповнення тобі видадуть карту SALAD і правила користування.

 

Які переваги я отримую як власник карти SALAD?

 

  1. Можливість накопичувати бонуси на власний рахунок при кожному відвідуванні ресторану та розраховуватись ними (повністю або частково) за улюблені страви.
  2. Отримання привілеїв: першочергове інформування про новини, акції, новинки закладів мережі SALAD.
  3. Участь у спеціальних пропозиціях
  4. Бонуси у День народження – кожному власнику бонусної картки Salad нараховується 50 бонусів з нагоди Дня народження (якщо дана інформація була зазначена в Анкеті). Бонуси з нагоди Дня народження безстрокові, якщо картою користуються не рідше ніж раз на 90 днів або діють один місяць, якщо картою не користувалися більше 90 днів.
В яких закладах я можу витратити бонуси та як їх накопичувати?

На сьогоднішній день програма лояльності SALAD діє в таких закладах:

піцеріях “Маріо” за адресами:

м. Житомир, вул. Київська, 13

м. Житомир, вул. Івана Кочерги, 3

м. Житомир, вул. Київська, 77 (ТРЦ Глобал)

суші-барах “Черепаха” за адресами:

м. Житомир, вул. Бердичівська, 12

м. Житомир, вул. Київська, 77

BBQ пабі “Плезентвіль” за адресою:

м. Житомир, вул. Київська, 13

** Casual Cafe “Мандри” за адресою:

м. Житомир, вул. Перемоги, 1

При отриманні бонусної картки SALAD після кожного візиту Вам нараховуються бонуси розміром 5% (3% **) від суми замовлення. Згодом відсоток нарахувань зростатиме. Наприклад, після досягнення загальної суми сплачених рахунків розміру в 7000 гривень, Вам буде нараховуватись 7% (3% **) від суми замовлення. При загальній сумі сплачених рахунків у 15000 гривень, відсоток нарахування бонусів досягне максимального – 10%. (5% **)

* Нарахування бонусів не відбувається при замовленні, на яке поширюється спеціальна пропозиція або знижка.

Як розраховуватись бонусами?

Розрахуватись бонусами можна в будь-якому з ресторанів мережі SALAD (у піцерії “Маріо”, суші-барі “Черепаха”, BBQ пабі “Плезентвіль” та Casual Cafe “Мандри”).

1бонус = 1 гривня

Якщо Ви бажаєте оплатити чек (повністю або частково) бонусами, скажіть про це офіціантові та пред’явіть свою карту SALAD.

Важливо: при оплаті рахунку бонусами частково – бонуси нараховуватимуться лише на суму, що залишилась до сплати після списання бонусів. Якщо рахунок оплачений бонусами повністю – бонуси на чек нараховані не будуть, при цьому повна сума чека буде додана до загальної накопиченої суми по карті.

Чи можу я оплатити бонусами алкоголь?

 

Ні! Оплата бонусами не поширюється на алкогольні напої, тютюнові вироби та кальяни.

Куди я можу звернутися, якщо у мене є питання, на які я не отримав відповіді?

У тебе є можливість самостійно в режимі онлайн дізнаватися інформацію, що стосується картки Salad за допомогою Viber/WatsApp/Telegram-чатів. Режим роботи ПН-ПТ з 11.00 – 19.00. Номер телефону [067 412 78 81] [Приймаються тільки онлайн-повідомлення]

Я втратив бонусну карту Salad. Що мені робити?
  1.  Звернись до адміністратору закладу мережі Salad та скажи, що втратив карту Salad.
  2. Залиш свої дані: номер загубленої карти (якщо пам’ятаєш), ПІБ, номер телефону (якщо не пам’ятаєш номер старої карти), е-мейл, дату.
  3. Отримай нову карту

Бонуси, накопичена сума та % нарахувань будуть перенесені зі старої карти на нову.

ВАЖЛИВО: перенесення інформації може зайняти кілька днів, але користуватися новою карткою Ти можеш одразу після видачі

Що робити, якщо мені поступило смс-повідомлення про списання бонусів, хоча я картою не користувався(-лась)?
  1. Звернись до закладу, в якому було здійснено списання (заклад вказаний в смс);
  2. Повідом про дану ситуацію та попроси заблокувати карту;

Якщо виявилось, що твою карту переплутали на точці і у тебе на руках чужа карта (номер не співпадає з тим, що вказаний в смс) також потрібно назвати її номер адміністратору для блокування.