
Контроль якості
Служба доставки Salad - з турботою про наших клієнтів!
У кожному закладі мережі Salad дуже відповідально ставляться до якості послуг, страв та обслуговування гостей.
Контролювати якість страв, які видаються безпосередньо в ресторанах, набагато простіше, так як можна відразу побачити оскаржений продукт і вирішити проблему відразу на місці. Але контролювати страви, які Ви отримуєте з доставкою додому або в офіс набагато складніше. Тому ми пропонуємо своїм клієнтам брати участь в програмі контролю якості. Якщо доставлена кур’єром страва з вигляду або смаку не така, як в залі, на Вашу вимогу ми можемо замінити на нову або компенсувати витрати.
Що для цього потрібно?
При отриманні замовлення кур’єром відразу ж перевірте якість страв і комплектацію (наявність серветок, всіх столових приладів і т.д.). Якщо у Вас є претензії до якості продукту, повідомте про них кур’єру і ми замінимо його на новий або компенсуємо його вартість.
* Повторну доставку страви ми здійснюємо за свій рахунок
Якщо візуальні характеристики страви було в порядку, але при вживанні страви Ви помітили відмінності в смаку або інші невідповідності, сміливо телефонуйте в службу доставки і попросіть замінити страву або компенсувати її вартість.
Обов’язкова умова: віддайте страву, якя Вас не влаштовує, кур’єру, щоб ми змогли виявити, де допустили помилку.